Weboldalkészítésnél a célcsoport felderítése

A weboldal tervezésekor az egyik legfontosabb szempont a célcsoport pontos meghatározása és megértése.

Célcsoport meghatározása

A célcsoport azok az emberek, akik valószínűleg az Ön weboldalát használni fogják, és akiknek a szükségleteit, igényeit és preferenciáit meg kell érteni a megfelelő tervezés és tartalom kialakítása érdekében.

A célcsoport az alábbiak alapján határozható meg:

Demográfiai adatok: Életkor, nem, lakóhely, végzettség, foglalkozás, jövedelem, családi állapot stb.

Viselkedési adatok: Milyen gyakran használják az internetet, milyen típusú weboldalakat használnak, milyen eszközöket használnak az internetezéshez stb.

Érdeklődési körök: Milyen hobbi, érdeklődés, szórakozás, sport, utazás, életmód stb.

Problémák és szükségletek: Milyen problémákkal küzdenek, milyen megoldásokat keresnek, milyen szolgáltatásokra van szükségük stb.

Az online felmérések, interjúk és kérdőíve

Email automatizmusok

Az email automatizmus beállításának számos lehetősége van, amelyek közül néhány a következő:

  • Marketing automatizmusok: Ez a fajta automatizmus lehetővé teszi, hogy automatikusan küldjön üzeneteket az ügyfeleknek és lehetséges ügyfeleknek olyan cselekvésekhez kapcsolódóan, mint például az űrlap kitöltése vagy a vásárlás.
  • Üdvözlő email automatizmusok: Az üdvözlő email automatizmusok lehetővé teszik, hogy azonnal válaszoljon az új ügyfeleknek és üdvözölje őket a cégében.
  • Köszönő email automatizmusok: A köszönő email automatizmusok lehetővé teszik, hogy köszönetet mondjon az ügyfeleknek olyan események kapcsán, mint például a vásárlás vagy a feliratkozás.
  • Hibajelentés automatizmusok: A hibajelentés automatizmusok lehetővé teszik, hogy azonnal értesítse a technikai támogató személyzetet, ha az ügyfél problémája merül fel, és lehetővé teszi, hogy az ügyfél értesüljön a probléma állapotáról.
  • Emlékeztető email automatizmusok: Az emlékeztető email automatizmusok lehetővé teszik, hogy emlékeztesse az ügyfeleket olyan fontos dátumokra, mint például a születésnap vagy az évforduló.

Ezek csak néhány példa az email automatizmusok típusaira. Az automatizmusok beállítása és használata az adott vállalkozás igényeitől és céljaitól függ.

Azok amiben döntened kell:

Milyen domained lesz?

A domain az ami www -kezdődik, ennek lehet különböző kiterjesztése, de az általános a .hu

Videóanyag?

Ez egy jó döntés lehet, gondold át a tartalmát, és tudnod kell, hogy ki készíti el, és hol tárolod.

Frissítések, mentések

Egy weboldallal bármi történhet, gondoskodni kell arról. hogy a problémákat megelőzzük.

Tartalom

Hogyan kell kommunikálni a honlap olvasóival? Tegeződve, vagy magázódva?

Mobilon is kiváló

A modern honlapok már szinte mindegyik reszponzív kialakítású, és jól láthatóak mobilon is.

Célcsoport

Fel kell deríteni a célcsoportot: hogyan szokott keresni, milyen szokásai vannak, stb.

Hírlevél

A hírlevél jó dolog, fenn lehet tartani az érdeklődést és bizalmat is lehet építeni.

Közösségi vagy egyedi

Amennyiben egyedi tervezést kérsz, akkor az rád lesz szabva, de lehet egy WordPress honlapod is.

Tartalmi frissítés

Minden változik, mi is, és a weblapon ezeket a változtatásokat el kell végezni, de ki lesz az?

Testimonials

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sed finibus nisi, sed dictum eros."

Igor Landry

  • ★★★★★

"Quisque aliquet velit sit amet sem interdum faucibus. In feugiat aliquet mollis etiam tincidunt ligula."

Saif Guerra

  • ★★★★★

"Nisl massa, ultrices vitae ornare sit amet, ultricies eget orci. Sed vitae nulla et justo pellentesque congue nec eu risus."

Renesmee Thomas

  • ★★★★★

Get In Touch or Create an Account

Ready to Get Started?

Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.