A weboldal hangneme

Hogyan kell kommunikálni a honlap olvasóival? Tegeződve, vagy magázódva?

Tegeződve, vagy magázódva

A honlapodon használt nyelvezetnek azon kell alapulnia, hogy milyen típusú vállalkozást vezetsz és kinek szól az üzeneted. A magázó vagy tegeződő nyelvezet használata mindkét esetben elfogadható lehet, de fontos, hogy a célcsoportodnak megfelelően válassz.

Általánosságban elmondható, hogy a tegeződő nyelvezet közvetlenebb és barátságosabb hatást kelt, és a fiatalabb célcsoportok, valamint az informálisabb szakmai környezetben működő vállalkozások esetében általában elfogadottabb. A magázó nyelvezet hivatalosabb hatást kelt, és a formálisabb vagy tradicionálisabb szakmai környezetekben működő vállalkozások esetében általában elfogadottabb.

Azonban, ha bizonytalan vagy abban, hogy melyik nyelvezetet kellene használnod, akkor ajánlott a tegeződő nyelvezetet választani. Az emberek általában könnyebben azonosulnak az olyan vállalkozásokkal, amelyek barátságos és közvetlen nyelvezetet használnak, és a tegeződő nyelvezet segíthet a látogatók jobb kapcsolódásában és közelebb állásában a márkádhoz.

Fontos azonban, hogy tartsd szem előtt a professzionális megjelenést és a megfelelő nyelvtani helyességet a honlapodon, függetlenül attól, hogy melyik nyelvezetet választod.

A weboldalon a hangnem mennyire legyen baráti, vagy izgatott, vagy vicces?

A hangnemnek a vállalkozásod személyiségéhez és a célcsoportod igényeihez kell igazodnia. Fontos, hogy az általad használt hangnem összhangban legyen a márka értékeivel és képviselje a vállalkozásod személyiségét. Például egy fiatalos és informális márkának megengedhető a vidám és barátságos hangnem használata, míg egy komolyabb, hivatalosabb vállalkozásnak megfelelőbb lehet a professzionális és hivatalos hangnem.

A látogatók számára fontos, hogy könnyen olvasható és érthető legyen az általad használt hangnem. Ha egy túlzottan izgatott, baráti vagy vicces hangnem használata zavaró vagy nehézkes olvasási élményt okoz, akkor a látogatók valószínűleg nem fognak hosszabb ideig maradni az oldalon.

Tehát az általad használt hangnemnek kiegyensúlyozottnak kell lennie, amely összhangban van a célcsoportod igényeivel és a márka értékeivel. Ha bizonytalan vagy abban, hogy milyen hangnemet kellene használnod, ajánlott a közvetlen és barátságos hangnem, amely még mindig profi és érthető.

Azok amiben döntened kell:

Milyen domained lesz?

A domain az ami www -kezdődik, ennek lehet különböző kiterjesztése, de az általános a .hu

Videóanyag?

Ez egy jó döntés lehet, gondold át a tartalmát, és tudnod kell, hogy ki készíti el, és hol tárolod.

Frissítések, mentések

Egy weboldallal bármi történhet, gondoskodni kell arról. hogy a problémákat megelőzzük.

Tartalom

Hogyan kell kommunikálni a honlap olvasóival? Tegeződve, vagy magázódva?

Mobilon is kiváló

A modern honlapok már szinte mindegyik reszponzív kialakítású, és jól láthatóak mobilon is.

Célcsoport

Fel kell deríteni a célcsoportot: hogyan szokott keresni, milyen szokásai vannak, stb.

Hírlevél

A hírlevél jó dolog, fenn lehet tartani az érdeklődést és bizalmat is lehet építeni.

Közösségi vagy egyedi

Amennyiben egyedi tervezést kérsz, akkor az rád lesz szabva, de lehet egy WordPress honlapod is.

Tartalmi frissítés

Minden változik, mi is, és a weblapon ezeket a változtatásokat el kell végezni, de ki lesz az?

Testimonials

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec sed finibus nisi, sed dictum eros."

Igor Landry

  • ★★★★★

"Quisque aliquet velit sit amet sem interdum faucibus. In feugiat aliquet mollis etiam tincidunt ligula."

Saif Guerra

  • ★★★★★

"Nisl massa, ultrices vitae ornare sit amet, ultricies eget orci. Sed vitae nulla et justo pellentesque congue nec eu risus."

Renesmee Thomas

  • ★★★★★

Get In Touch or Create an Account

Ready to Get Started?

Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.